آموزشیتوسعه وبکسب و کار

تسلط بر سئوی داخلی: کتابی که در سال 2020 باید مطالعه کنید

تسط بر سئوی داخلی: این کتاب بر گرفته از تجربیات 26 نفر از بهترین متخصص های سئوی دنیاست. با هم نگاهی به این کتاب می اندازیم.

کتاب “تسلط بر سئوی داخلی”

کتاب تسلط بر سئوی داخلی اثر تیم Blue Array یکی از پرفروش ترین کتاب های آمازن در سال 2020 است. این کتاب مجموعه از تجربیان پیشگامان و حرفه ای های برجسته سئوی داخلی در جهان است.

چرا این کتاب نوشته شده است؟

تیم Bule Array طی چند سال و مدت زمان کوتاهی به محبوب ترین و بزرگترین آژانس ارائه دهنده خدمات سئو در انگلستان تبدیل شد. و طبیعی است که این تیم بخواهد کتابی در زمینه تخصص و فعالیت خود بنویسد.

خب در مرحله اول، هیچ کسی تا حالا با توجه به وجود زمینه های لازم و منابع کافی همچین کتابی رو ننوشته بود.

این شکاف و نیاز در بازار وجود داشت و باید برطرف میشد. نه فقط از لحاظ دانشی، بلکه از نظر تخصصی نیز، در عصر جدید سئو نیاز به آموزش و توسعه دارد.

از طرفی نویسندگان این کتاب امیدوارند. این کتاب بتواند به افرادی که در زمینه تولید محتوا، و انتشار آن ها فعالیت میکنند کمک کند. تا به اهداف خود برسند و دید بهتری از آینده خود داشته باشند.

همچنین تولیدکنندگان محتوا بتوانند با افزایش سئو داخلی وبگاه های خود، روش های بهتری برای تأثیر گذاری بر مخاطبین خود پیدا کنند.

به هرحال کتاب تسط بر سئوی داخلی برای آموزش، جذب کردن و کمک به بهتر شدن فضای داخلی سایت ها و هرچه بهتر شدن محتواهای تولیدی از سوی کاربران اینترنت نوشته شده است.

این کتاب با همکاری چه کسانی نوشته شده است؟

کتاب “تسلط بر سئوی داخلی” با همکاری 26 نفر از پیشگامان و حرفه های سئوی داخلی در جهان نوشته شده است. از جمله از این متخصصان:

  • اریج ابوالی، مدیر سئو شرکت Zoopla
  • لوک کارتی، مشاور رشد تجارت الکترونیک
  • ریک رودریگز، رئیس تحقیقات شرکت Vashi
  • فابریزیو بالارینی، مسئول رشد و توسعه سئوی سایت Transferwise
  • دومنیک شوارتز، مدیر ارشد اداری در شرکت HomeToGo
این را هم بخوانید: معرفی بهترین و پرفروش ترین کتاب های فیدیبو

این کتاب چه اطلاعاتی به ما می دهد؟

سئوی داخلی سایت
متخصص سئوی داخلی

کتاب تسط بر سئوی داخلی موضوعات زیادی را پوشش می دهد.

برای مثال: در فصل: “چگونه دوستیابی کنیم و بر مردم تأثیر گذار باشیم: نسخه سئو” نوشته دیوید جرارد، رئیس بخش سئو Heycar. دیوید در مورد تبدیل شدنش از یک کارمند به یک متخصص سئو داخلی صبحت میکند و جزئیات مهمی را به شما بازگو میکند.

او میگوید:

مهمترین عامل موفقیت شما به عنوان یک مدیر سئو داخلی ایجاد رابطه است. اما این به چه معنی است؟

خوانندگان کتاب این پاسخ را با نگاهی اجمالی به یک رابطه حرفه ای، اهمیت ایجاد و حفظ دوستی در این صنعت و تأثیر زیادی که میتواند در ادامه فعالیت شما داشته باشد، می یابند.

در فصلی دیگر از این کتاب میتوانید مشاوره های شغلی از رییس سئو داخلی شرکت Silkfred، اُریت موتزنیک را بخوانید.

در مقاله “رویکرد بیش از حد برای به ثمر رساندن نقش SEO شما در رویا”، اُریت دیدگاهی در زمینه دستیابی به شغل رویایی شما در این صنعت ارائه می دهد.

به زبان ساده، او می گوید:

از درب ها عبور کنید، غافلگیر کننده باشید و برای رسیدن به اهداف خود از دیگران سبقت بگیرید.

باز خورد هابه این کتاب چگونه بوده است؟

بعد از انتشار عمومی، این کتاب با استقبال گرم سئو کاران رو به رو شد و به راحتی به پرفروش ترین کتاب آمازون تبدیل شد. همچنین امتیاز های 5 ستاره را از سوی هواداران دریافت کرد.

یکی از مشتریان آمازون میگوید:

چه کتابی! چیزی که صنعت سئو به آن نیاز شدید داشته است.  اهداف آن بسیار روشن است. مفاهیم و ایداه ای عالی از طیف گسترده ای از متخصصان این صنعت. ابزار و تکنیک های جدید بسیاری را ارائه کرده است.

سرمایه گذاری غیر مستقیم

در آخر سخن آنامیسی ها با شما اینست. که: شما با هزینه کردن و یادگیری سئو در واقع پول خود را دور نریخته و سرمایه گذاری بلند مدت کرده اید.

میتوانید این کتاب یا دیگر کتاب ها را برای افزایش مهارت و دانش خود در زمینه سئو خریداری کرده. و با افزایش علم خود توانایی جذب مخاطب و مشتری، به اهداف خود نزدیکتر شوید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا