با شیوع بیشتر کرونا تحول در دیجیتال سریع تر می شود
سریع تر شدن روند رشد دیجیتال با همه گیری بیماری کرونا

Covid-19 یک کاتالیزور برای تغییر است. در آوریل 2020، تقریبا نیمی در افراد شاغل در انگلستان از خانه کار می کردند. 86٪ از این افراد گفتند که این کار را به دلیل همه گیری ویروس کرونا انجام داده اند. آن دسته از شرکت هایی که قبلاً در برابر کار در خانه مقاومت کرده بودند، برای ایمنی کارمندان و جوامع خود چاره ای جز پذیرش این روش کار جدید نداشتند.
کارگران خیلی سریع مجبور شدند سرعت خود را در استفاده از ابزارهای جدید برای همکاری، اشتراک کار و تعامل برای جایگزینی ارتباطات رو در رو بگیرند. کاربران تیم های مایکروسافت با افزایش تعداد کاربران به 75 میلیون کاربر فعال روزانه افزایش یافت.
فناوری در طول این مدت در کار و زندگی ما یک توانمندی عظیم بوده است. و نه فقط برای همکاری بلکه برای حفظ تداوم، ارائه عملیات حیاتی برای تجارت و کمک به ما برای در ارتباط بودن.
سیستم عامل های فناوری، API ها و تجزیه و تحلیل های نرم افزاری نقش مهمی در ارائه انتظارات مصرف کننده، بهبود تجربه مشتری، ساده سازی سیستم ها، خودکار سازی فرآیندها و اجازه دادن به کسب و کارها برای افزایش و استفاده از افزایش تقاضا دارند.
انقلاب صنعتی جدید
تأثیر ویروس کرونا در جوامع ما تحول دیجیتال را در مقیاسی که هیچ کس پیش بینی نمی کرد تسریع بخشیده است. آنچه که ما تجربه می کنیم شتاب قابل توجه و جهانی در زمینه پذیرش فناوری در سراسر جهان ما است. بسیاری از مشاغل از بحث تحول دیجیتالی صحبت می کنند. آنتونی واکر ، معاون اجرایی TechUK به بی بی سی گفت: “ما شاهد دو سال تغییر و تحول دیجیتال در طی دو هفته بوده ایم. ”
این احساس مثل یک انقلاب صنعتی جدید است، چون مشاغل با نگاهی میکروسکوپی به نیازها و ترجیحات مشتریان و کارمندان خود می پردازند. و سرمایه گذاری در فناوری هایی را که مسائل خاص را حل می کنند و واقعاً ایجاد تغییر می کنند را سریع تر می کنند.
این را هم بخوانید: Google Chrome به تازگی یک نسخه کشنده را ارتقا داده است تا جست و جو را بهتر کند
تداوم در تجارت و فناوری
مشاغلی که انقلاب صنعتی را احساس کردند، مانند بسیاری دیگر از مشاغل، در طی همه گیری کرونا با چالش های تداوم مواجه شدند. در نتیجه، آنها در حال شتاب بخشیدن به تحول دیجیتال و سرمایه گذاری در زمینه ارسال فناوری و نرم افزار طی 6 تا 12 ماه آینده هستند. در حالی که مهمترین چالش استراتژیک همانطور که انتظار می رود، مربوط به حفاظت از سلامت و ایمنی کارکنان باشد.
از لحاظ تئوری ، کارمندان می توانند روی نامه یا بسته تمبر بگذارند و هزینه آن را هزینه کنند ، اما تلاش برای حفظ این مهم هنگامی که شما چندین صد کارمند دارید که از مکان های مختلف کار می کنند ، غیرممکن است که هزینه زیادی نداشته باشد.
سرمایه گذاری در فناوری
تحقیقات نشان داد که مشاغل قصد دارند در شش تا دوازده ماه آینده در زمینه ارسال فناوری و نرم افزار برای کمک به آنها در حل این مشکلات ، بهبود فرایندها و انطباق با شرایط در حال توسعه بازار که توسط همه گیری Covid-19 تقویت شده است، سرمایه گذاری کنند.
در 6 ماه آینده، 40٪ از مشاغل قصد دارند در راه حل های نرم افزاری پستی و حمل و نقل سرمایه گذاری کنند که می تواند در نقاط مختلف مستقر شود. در 12 ماه آینده ، 66٪ از شرکت های نظرسنجی قصد دارند در دیجیتالی کردن نامه های پستی و حمل و نقل سرمایه گذاری کنند.
62٪ در ابزار گزارش تحلیلی برای بهینه سازی هزینه و کارایی پستی و 60٪ از شرکت ها در تجهیزات پستی و حمل و نقل سرمایه گذاری می کنند.
این سرعت تحول به ویژه در خرده فروشان زیاد است. در 12 ماه آینده ، 70٪ از خرده فروشان قصد دارند در ابزار گزارشگری تحلیلی سرمایه گذاری کنند تا هزینه و کارایی پست را بهینه کنند.
68 درصد هم در نرم افزار ها برای ردیابی حجم بالای نامه های الکترونیکی و ورودی و بسته ها. 74 درصد در راه حل های نرم افزاری پستی و حمل و نقل که می تواند در نقاط مختلف مستقر شود و 60 درصد در برنامه های هوشمند.
همانطور که مشاغل برای حل مسائل خاص در ابزارها و فناوری ها سرمایه گذاری می کنند، در حال ایجاد مقاومت هستند. آنها به محافظت از سازمان ها ، کارمندان و مشتریان خود در برابر خطر و بیماری ها کمک می کنند. و آنها سرعت رشد فناوری و دیجیتال را بیشتر می کنند.