بازیکنسول و بازی

جدید ترین اخبار گیم پر طرفدار Call of Duty

جدید ترین اخبار گیم پر طرفدار Call of Duty

شرکت ماکروسافت پس از خرید اکتیویژن بلیزارد تصمیم گرفت تا گیم Call of Duty سیزن جدید را همزمان با عرضه در سرویسگیم پس آلتیمیت قرار دهد. این تصمیم میتواند نقطه قوتی برای سرویس اشتراکی ماکروسافت باشد.

 

به نقل از خبرنگار انامیسی ها در تحقیقاتش، پیرز هاردینگ-رولز تحلیلگر ارشد Ampere، معتقد است که عرضه بازی Call of Duty سیزن جدید در گیم پس می‌تواند به افزایش ۱۰ درصدی مشترکان سرویس گیم پس آلتیمیت منجر شود. به گفته او، این یعنی حدود ۲.۵ میلیون کاربر جدید به این سرویس اضافه خواهند شد؛ البته بخش قابل توجهی از کاربران سرویس‌های استاندارد یا Core گیم پس به سرویس آلتیمیت مهاجرت خواهند کرد.

 

مایکل پکتر، مدیر شرکت Wedbush Securities نیز پیش‌بینی کرده است که تعداد مشترکان جدید گیم پس آلتیمیت می‌تواند به ۳ تا ۴ میلیون نفر برسد. بااین‌حال، او هشدار داده که این موضوع می‌تواند به کاهش ۶ میلیونی فروش معمول بازی Call of Duty سیزن جدید منجر شود.

 

نوشته های مشابه

هاردینگ-رولز معتقد است که مایکروسافت می‌تواند از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای این کاهش فروش را جبران کند. به گفته او، Call of Duty درحال‌حاضر یک بازی سرویس‌محور است که درآمد اصلی آن از سرویس های ویژه درون بازی که کاربران بخاطر آن پول میدهند تامین می‌شود.

 

به روایت خبر نگار انامیسی ها بازی Call of Duty مدتی پیش برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر شد. نسخه پی‌سی این بازی از طریق فروشگاه‌های دیجیتالی استیم، بتل‌نت و مایکروسافت در دسترس است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟